Aasta algusest alustas Facebookis tööd infotöötaja Olav, kes sarnaselt veebikonstaablile vastab sotsiaalmeedias noorte küsimustele ja infopäringutele.
Sotsiaalmeedias alustas tööd noorte infotöötaja Olav
Olav Kersen töötab Anne noortekeskuses ning aitab igapäevaselt noori infopäringutes ja teemade osas, millele vastust ei leita.
Kerseni kogemus on näidanud, et noored väga sageli ei helista, ning tihtipeale ei osata ka oma probleemi täpselt sõnastada. «Leidsin, et kõige lihtsam variant on infotöötaja konto Facebookis, kus saaksin noorte jaoks olla hästi lihtsalt ja kiirelt kättesaadav,» rääkis ta.
Sotsiaalmeedias tegutsevad ka näiteks veebikonstaablid, kelle töö on väga sujuv, sest nii noored kui ka täiskasvanud esitavad sinna aktiivselt infopäringuid. «See töötab hästi ning ma loodan, et minu puhul hakkab see samamoodi toimima,» rääkis Kersen ja lisas, et eelkõige on eesmärgiks noortele pakkuda mugavat võimalust, kuidas oma küsimustele hõlpsalt vastuseid saada.
Kerseni sõnul on see ka tema enda töö parem struktureerimine ja uute vahendite leidmine. Ta leiab, et infotöötaja ei peaks kindlasti olema see inimene, kes ootab kabinetis ja ootab, et noored sinna tulevad. «Ma aktiivse meetodina üritan ise noorteni jõuda.»
Teenus on mõeldud Tartumaa noortele vanuses 7-26 eluaastat. Teemad, millega noored võivad infotöötaja poole pöörduda on näiteks: vabaaja võimalused, töötamine, noorteõigused, õppimisvõimalused, vabatahtlik töö, koolikiusamine jne.
Kersen ütles, et vastuse kiirus oleneb paljuski küsimusest, kuid noor saab oma küsimusele vastuse hiljemalt kolme tööpäeva jooksul.
Olaviga saab ühendust võtta järgmisel leheküljel: noorte infotöötaja Olav