Päevatoimetaja:
Jens Raavik
+372 739 0371

Lõuna-Eesti sai turistide peibutamiseks toetust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Turistid Tartus.
Turistid Tartus. Foto: Kristjan Teedema / Tartu Postimees

SA Lõuna-Eesti Turism sai Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuselt üle poole miljoni krooni suuruse rahasüsti, et välja töötada Lõuna-Eestit kui atraktiivset reisisihtkohta tutvustav reklaamikampaania.


Raha saamine on SA Lõuna-Eesti Turismi nõukogu esinaise Ulla-Maia Timmo sõnul väga oluline, kuna maakondadel oleks üksi kallis ja ebaefektiivne end esitleda. «Kuna ollakse liiga pisikesed, et välisturgudel silma paista, on ühisturundus Lõuna-Eestile ainuvõimalik variant,» selgitas ta.  

Samas ei kavatseta kõiki turiste peibutada universaalse tunnuslausega. «Meil pole Egiptus, et kui hotell ja meri on olemas, kutsume selle peale kokku,» ütles sihtasutuse juhataja Kristi Kass. Massturunduse asemel proovitakse hoopis sihtrühmaspetsiifilist lähenemist, lisas ta.

Kassi sõnul ahvatlevad sakslasi näiteks jalgrattamatkad ja kultuuriajaloolised mõisad, soomlased aga igatsevad hoopis lõõgastavat puhkust koos loodusretkede ja tervistavate spaadega.

Kuna venelastel on jõulude ning aastavahetuse ajal pikad pühad, reisivad nemad aga just madalhooajal, mistõttu pakutakse neile talviseid marsruute sauna ning saani ja koerarakendiga sõitudega.

Et turistile Lõuna-Eestisse tulekut lihtsamaks muuta, töötatakse välja piirkonna turismikaart ning näidismarsruudid nii looduse kui kultuuriajaloo huvilistele. «Kui turisti huvitab loodus ja tal on kaks päeva aega, siis pakume talle konkreetset läbimõeldud paketti, nii on tal palju lihtsam reisi planeerida,» rääkis Kass.

Lisaks soomlastele, sakslastele ja venelastele, keda on lõviosa siinseid paiku külastavatest turistidest, pööratakse tähelepanu ka lätlastele ja rootslastele. Eesmärk on tuua siia rohkem lõunanaabrite kooliekskursioone ning meelitada ka rootslasi Tartu linnast kaugemale.

Turunduskampaania kestab järgmise aasta lõpuni.

Tagasi üles