Selfikampaania teenis puuetega laste hoiukodule 1050 eurot

See on ainult üks piltidest, mis lastefondi sünnipäeval fondile saadeti.

FOTO: Erakogu foto

Tartu ülikooli kliinikumi lastefond tähistas oma sünnipäeva heategevusliku selfikampaaniaga, kus paluti inimestel teha endast foto ükskõik millise kaisukaruga – kas või paberile joonistatud mõmmipildiga.

Fotod palus lastefond üles laadida oma Facebooki lehele. Iga foto pealt annetas fondi partner, laenuettevõte Nordic Hypo 1 euro puuetega laste hoiukodudele.

Kokku laekus lastefondile sünnipäevaks, 14. novembriks 1023 selfit, millest 13 olid mahutatud ühele fotole. Lisaks saatsid inimesed 27 selfit hiljemgi. Ja kuna Nordic Hypo otsustas, et ta võtab annetuse tegemisel arvesse ka need, sai lõplikuks toetussummaks 1050 eurot.

Lastefondi tegevjuht Sandra Liiv selgitas, et inimesi kutsuti üles end just mõmmiga pildistama põhjusel, et kaisukaru on turvalisuse sümbol ning lastefondi maskottki on suur ja pehme kaisukaru Mõmmik, kes aitab oma annetajatest sõprade abiga haigeid lapsi nii, kuidas vähegi oskab.

«Me täname südamest kõiki, kes meie vahva mõttega kaasa tulid ja andsid nii oma panuse puuetega laste abistamisse!» ütles ta. Liiv lisas, et tulevikus püüab lastefond ettevõtmist korrata. Ka koostööpartner on valmis kaasa lööma.

Tagasi üles