IRLi saadiku Toivo Maimetsa küsimuse peale vastas Sakkov, et Estonian Air siiski ei lenda enam Kajaani, küll aga rikkasse Norrasse, Trondheimi, ja see liin on kasumis. Küll võiks tulevikusiht olla, et Tartu ja Tallinna vahel oleks lennuühendus kolm korda päevas.
Isamaalise Tartu Kodaniku esindaja Imre Mürgi küsimusele vastates ütles Sakkov, et ei vasta tõele, et Tallinna lennujaam teenib suurema osa tuludest transiidilt ja kaubavedudelt, küll aga 60 protsenti maapealsetelt teenustelt. Et Tartu lennujaamas võiksid maapealsed teenused tulusad olla, oleks vaja 150 000 reisijat aastas, kuid praegu on 14 000.
IRLi saadik Joel Luhamets rääkis, et Riia lennujaam ahvatleb paremate pakkumistega, ja küsis, millega saaks firmasid sealt ära meelitada.
«Meil pole midagi vastu panna, kui inimene läheb autoga Tallinna asemel Riiga. Kui ma kutsuksin teid üles olema patriootlik ja toetama oma lennuettevõtet, on see ka ainus asi, mida öelda saan,» vastas Sakkov. Kas oleks võimalik, et Air Baltic jälle Tartusse lendaks, juhtis Sakkov teemat edasi ja vastas: «Trikk ongi selles, et kui panete täis selle Flybe lennuki ja teise Flybe lennuki, siis tuleb siia ka Estonian Air ning siis on lätlased tagasi. See käib niipidi.»
IRLi saadik Karl Kull soovis teada, kas Tartust lendajad tahavad just Helsingisse.
«Ma ei tea, kui palju oli tartlastele ainuomast huumorit selles, kui Estonian Airi küsitluse, kuhu teie sooviksite lennata, võitis Rio de Janeiro,» vastas Sakkov.
Aga laupäeval helistas linnapea Urmas Klaas ja muretses, ega jää kõlama mõte, et linn tahab teha lennuühenduste jaoks riigihanget. Ta soovis rõhutada, et hange valmistatakse küll ette, kuid selle väljakuulutamine on hoopis iseasi. Selles on vaja eelarvesse raha kavandada ja volikogult luba saada. Esialgu on tema üleskutse sama nagu Sakkovil: lennake!