Bigbank sulgeb Tartu kontoris klienditeeninduse

Risto Mets
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Bigbank.
Bigbank. Foto: Bigbank

Kuna laenuteenuse pakkumine on kolinud üha enam internetti, otsustas Bigbank sulgeda 20. oktoobril oma Tartu kontoris klienditeeninduse. Kundesid jääb silmast-silma teenindama veel Tallinna kontor.

Ehkki Tartu kontor on Bigbanki jaoks sümboolse tähendusega, sest sealt sai kõik alguse, otsustas asutus siiski sulgemise kasuks, sest laenuturg muutub koos inimeste ja nende harjumustega, rääkis pressiesindaja vahendusel panga juhatuse esimees Kaido Saar.

«Täna on Eestis võimalik pea kõike teha interneti teel, sellest tingituna on ka laenuteenused veebi kolinud,» tõdes Saar. Ainuüksi selle aastaga on Bigbankis digiallkirjastamise osakaal kasvanud toimingutes 39 protsendilt 51le.

Tartu kontori klienditeenindajad ei pea oma töökohtade pärast muret tundma, sest klientidega tegeleb seal väike arv inimesi ning neile oleme juba asenduskohti pakkunud, kinnitas Saar. «Valdavalt tegeletakse Tartu kontoris Bigbanki köögipoolel ehk administratiivsete tegevustega ning see jääb tegutsema ka edaspidi.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles