Eesti Energia avas Lõunakeskuses oma esinduse 2012. aasta septembris, 2013. aasta märtsi viimasel päeval pani ettevõte kinni aastaid Ilmatsalu tänavas töötanud klienditeeninduse ja nii koondus kogu töö mullu 1. aprillist Lõunakeskusse. 1. oktoobrist töötab Eesti Energia Tartu esindus jälle vanas kohas, Ilmatsalu 5 hoones. Miks siis nii?
«Meie esindus koliti elektrituru avanemise eel Lõunakeskusse suurematesse ruumidesse, sest tol ajal oli külastatavus uue olukorra tõttu turul varasemast suurem,» selgitas Eesti Energia ASi teenindusosakonna juht Eve Vuks.
Nüüd on külastuste hulk aga tublist vähenenud: kui elektrituru avanemise ajal käis ettevõtte Tartu esinduses ligi 5600 klienti kuus, siis nüüdseks on see arv langenud 1500-le.
«Külastused on vähenenud oluliselt tänu automaatselt pikenevate elektrilepingute suurenenud hulgale,» selgitas Eve Vuks. «Lisaks on kasvanud iseteenindust kasutavate klientide ja kõnekeskusesse pöörduvate klientide arv.»
Poolteist aastat tagasi ütles Eve Vuks Tartu Postimehele, et Eesti Energia Kinnisvara ASile kuulunud Ilmatsalu 5 hoonest lahkumise eesmärk on muuta teenindus inimestele kättesaadavamaks ja seda just asukoha mõttes. «Selleks kolime osa büroosid keskustesse, mis on klientidele üldjuhul mugavama juurdepääsu, samuti paremate parkimisvõimalustega,» põhjendas ta toona.
Veidi hiljem lisas ta, et rendipinnal tegutseda on sageli ka odavam kui oma ruume ülal pidada.
Kui palju kulus Eesti Energial raha poolteist aastat tagasi Lõunakeskusse kolimiseks ja seal esinduse pidamiseks, jättis Eve Vuks nüüd vastamata.