Eesti Energia kolib Tartus tagasi vanasse kohta

Lõunakeskuses asuvas Eesti Energia Tartu esinduses said inimesed eile pärastlõunal oma asjad kiiresti joonde ajada, sest rahvast polnud palju. Külastajate vähenemise tõttu kolib elektrimüüja 1. oktoobrist oma klienditeeninduse Lõunakeskusest vanasse asukohta Ilmatsalu 5.

FOTO: Margus Ansu

Energiamüüja lahkub Lõunakeskusest. Poolteist aastat tagasi pani Eesti Energia Tartus Ilmatsalu tänaval oma kauaaegse klienditeeninduse kinni, töö koondus Lõunakeskusse, mida ettevõte pidas toona kättesaadavamaks kohaks. Nüüd tuleb tartlastel aga jälle harjumusi muuta.

Eesti Energia avas Lõunakeskuses oma esinduse 2012. aasta septembris, 2013. aasta märtsi viimasel päeval pani ettevõte kinni aastaid Ilmatsalu tänavas töötanud klienditeeninduse ja nii koondus kogu töö mullu 1. aprillist Lõunakeskusse. 1. oktoobrist töötab Eesti Energia Tartu esindus jälle vanas kohas, Ilmatsalu 5 hoones. Miks siis nii?

«Meie esindus koliti elektrituru avanemise eel Lõunakeskusse suurematesse ruumidesse, sest tol ajal oli külastatavus uue olukorra tõttu turul varasemast suurem,» selgitas Eesti Energia ASi teenindusosakonna juht Eve Vuks.

Vähem külastajaid

Nüüd on külastuste hulk aga tublist vähenenud: kui elektrituru avanemise ajal käis ettevõtte Tartu esinduses ligi 5600 klienti kuus, siis nüüdseks on see arv langenud 1500-le.

«Külastused on vähenenud oluliselt tänu automaatselt pikenevate elektrilepingute suurenenud hulgale,» selgitas Eve Vuks. «Lisaks on kasvanud iseteenindust kasutavate klientide ja kõnekeskusesse pöörduvate klientide arv.»

Poolteist aastat tagasi ütles Eve Vuks Tartu Postimehele, et Eesti Energia Kinnisvara ASile kuulunud Ilmatsalu 5 hoonest lahkumise eesmärk on muuta teenindus inimestele kättesaadavamaks ja seda just asukoha mõttes. «Selleks kolime osa büroosid keskustesse, mis on klientidele üldjuhul mugavama juurdepääsu, samuti paremate parkimisvõimalustega,» põhjendas ta toona.

Veidi hiljem lisas ta, et rendipinnal tegutseda on sageli ka odavam kui oma ruume ülal pidada.

Kulude kokkuhoid

Kui palju kulus Eesti Energial raha poolteist aastat tagasi Lõunakeskusse kolimiseks ja seal esinduse pidamiseks, jättis Eve Vuks nüüd vastamata.

«Tartu esinduse kolimisele tehtud kulutused olid kaks aastat tagasi põhjendatud ja aitasid täita klientide parema teenindamise eesmärki oludes, kus külastatavus oluliselt suurenes,» kostis ta. «Ilmatsalu tänavale kolimise üks eesmärke on loomulikult ka kulude kokkuhoid, sest nüüd pole väheste pöördumiste tõttu enam vaja nii suurt Tartu esindust. Uus asukoht Ilmatsalu tänaval on meile Lõunakeskusest seetõttu ka soodsam.»

Kas Eesti Energia esindus jääb nüüd paika pikemaks või lühemaks ajaks, tema jutust ei selgunud. «Praegu on plaan jätta esindus Ilmatsalu tänavale,» teatas Eve Vuks.

Lõunakeskuses töötab Eesti Energial viis klienditeenindajat, Ilmatsalu tänavas jätkab tööd neli, sest esinduse külastatavus on vähenenud. «Töötajale, kellel paraku enam Ilmatsalu teeninduses töökohta ei ole, pakkusime võimalust jätkata meie kõnekeskuses, ent ta loobus pakutud tööst,» märkis Eve Vuks.

Tagasi üles