Esmaspäeval arutasid linnavalitsuse, Karlova seltsi ja Tartu veevärgi esindajad ning ehitusasjatundjad korralisel koosolekul Pargi tänava tuleviku üle. Osapooled jõudsid küll mitme lahenduseni nagu näiteks selleni, et Tähe ja Pargi tänava ristmikule tuleks rajada ohutussaar, et parandada ristmikul nähtavust. Lisaks pooldati, et rajada tuleks 40 parkimistaskut, et vältida autode hoovi parkimist.
Probleeme aga valmistab siiani kergliiklustee rajamine, mis peab seltsi sõnul olema mõlemal pool sõiduteed.
«Need lahendusid, milleni jõuti, olid kompromissid selles mõttes, et need pole meie seisukohast võibolla kõige paremad, kuid eks me pidime seal ka järele andma,» rääkis Karlova seltsi linnaruumitoimkonna liige Ilmar Part. Ta lisas, et kõige problemaatilisem küsimus on kergliiklustee rajamine, mida ei saa paraku elektripostide tõttu rajada mõlemale poole sõiduteed.
Tartu abilinnapea Valvo Semilarski kinnitas, et mõlemasse serva kergliiklustee rajamine on keeruline ettevõtmine, sest see tähendab eelkõige kaablite ringi tõstmist. «Oleme kaks korda Eesti Energiale linnavalitsuse poolt järelepärimisi teinud ning nad on leidnud, et see pole vajalik,» ütles ta ning lisas, et vastasel juhul tekib olukord, kus jalg- ning jalgrattateel asetsevad elektripostid, mis iseenesest on liiklejatele ohtlikud.
Abilinnapea sõnul on postide ümberpaigutamine keeruline ning lisas, et Karlova seltsile pakuti lahenduseks välja sõidutee kitsendamist. Kui siiamaani oli sõidutee kuus meetrit, siis nüüd ahendatakse seda 0,4 meetri võrra, mida kasutatakse aga kergliiklus- ja sõidutee turvalise riba eralduseks, ütles ta.