Maanteeameti Lõuna regiooni ehitusvaldkonna juhi Janar Taali sõnul tuleb Ilmatsalu ringist Raja tänavani kulgev uus teelõik mitmekülgse lahenduse ja pealtnäha üsna keeruka ülesehitusega: uuel teel kasutatakse nii kahe- (1+1), kolme- (2+1) kui ka neljarajalist (2+2) lahendust. Ainus kaherajaline osa tuleb enne Ilmatsalu ringi, sealt alates muutub tee kolmerajaliseks ning veidi enne Viljandi ringi neljarajaliseks eraldusribaga teeks.
«Hoolimata näilisest keerukusest on see uuendatud lõik liiklejale märksa mugavam ja ohutum kui olemasolev tee,» ütles Taal.
Suurt tähelepanu pööratakse jalakäijate ja ratturite ohutusele ning seepärast eraldatakse nende liikumisteed täielikult autoliiklusest: Ilmatsalu ringist Viljandi ringristmikuni ehitatakse jalg- ja jalgrattatee sõidutee ühele poolele ning Viljandi ringi ja Raja tänava vahel tehakse see mõlemale poole teed.
Viljandi ringi juurde tuleb ka jalakäijate tunnel. Viljandi ringi ja Raja tänava vahelisele lõigule paigaldatakse müratõkkeseinad ning Volvo veoautokeskuse kõrvale rajatakse veokite parkla.
Ehitaja peab tagama liiklejaile läbipääsu kogu lõigu ulatuses kuue meetri laiusel asfalditud sõiduteel. Sel nädalal suletakse Viljandi ja Ilmatsalu ringristmikel Tartusse minevad teeharud. Ümbersõit hakkab käima Riia ringristmiku ja Tallinna-Tartu-Võru-Luhamaa maanteelt läbi Ravila tööstuspargi mineva tee kaudu.
Täpsematest piirangutest annab teada maanteeinfokeskus igapäevastes teadetes ja tasuta lühinumbril 1510.
Tuleva suveni kestvad tööd maksavad pea 4,9 miljonit eurot, millest 85 protsenti tuleb Euroopa Liidu ühtekuuluvusfondist. Objekti järelevalvet teeb Vealeidja OÜ.