Võit tuli mehelikkuse tootesarjaga

Katre Tatrik
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tartu ülikooli tudengid Kristella Kõrgesaar (vasakult), Edgar Voit ja Helerin Kukk mõtlesid Baltimaade L’Oréali turundusvõistluse finaalis välja tooteseeria meestele ja lõid brändile turunduskommunikatsiooni plaani, mis osutus Balti riikide üheksa võistkonna seas parimaks.
Tartu ülikooli tudengid Kristella Kõrgesaar (vasakult), Edgar Voit ja Helerin Kukk mõtlesid Baltimaade L’Oréali turundusvõistluse finaalis välja tooteseeria meestele ja lõid brändile turunduskommunikatsiooni plaani, mis osutus Balti riikide üheksa võistkonna seas parimaks. Foto: Kristjan Teedema

Tartu ülikooli majandusteaduskonna tudengid võitsid Riias L’Oréali Balti peakontoris rahvusvahelise tudengite turundusvõistluse Baltimaade finaali. Nüüd sõidavad nad Pariisi esindama Baltikumi sama võistluse ülemaailmses voorus.

«Meile öeldi kohe, et keegi ei hinda, kas teie toode töötab või ei tööta. Oluline on tõestada, et on olemas mingisugune rahvamass, kellel on mingi probleem, mida ei ole veel lahendatud,» rääkis ülemaailmse L’Oréali võistluse finalist Edgar Voit koos meeskonna- ja õpingukaaslaste Kristella Kõrgesaare ja Helerin Kukega.

Kuna võistluse lähteülesanne oli välja mõelda L’Oréali tütarbrändile Kiehl’s uus meeste tootesari, uuris meeskond esmalt inimestelt tänavalt, mis on meestel puudu.

Habe, juuksed ja hääl

«Paljud arvavad, et eesti meestel pole piisavalt enesekindlust. Tuli välja, et selle põh­jus võib olla vähene mehelikkus. Hakkasime mõtlema, et mis asi see mehelikkus on,» rää­kis Kristella Kõrgesaar. «Me ei saa mehi suuremaks ega pikemaks muuta, kuid kehaehituse kõrval tulid välja veel ka habe, juuksed ja hääl,» lisas ta.

«Kuigi praegu on enamik turul olevaid meeste tooteid sellised, mis aitavad habet maha ajada, siis meie liigume vastuvoolu ja pakume toodet, mis kasvatab meestele ilusa habeme,» rääkis Helerin Kukk.  

«Kuna mehed ei viitsi väga tihti juuksuris käia, sest nad on ju laisad, siis spetsiaalse harjaga meie toodet pähe kandes aeglustab see juustekasvu ja meeste soengud püsivad kauem sellisena, nagu nad on mõeldud,» tutvustas sarja teist toodet Kristella Kõrgesaar.

«Häälega on see teema,      et …» alustas Edgar Voit, tegi seejärel pausi, köhatas hääle madalamaks ja jätkas: «Madal hääl arvatakse olevat mehelik ja meie kolmas toode ongi häälemadaldaja, spray (pihusti).»  

Tobedad tooted

Tudengite juhendaja, TÜ ettevõtlus- ja innovatsioonikeskuse juhataja Andres Kuusik ütles, et mehelikkuse tootesari ei olnud lihtsalt toredate ideede kogum, vaid väga läbimõeldud kontseptsioon, kus iga toode, tooteomadus, kujundus ja sõna oli läbi kaalutud ja põhines uuringutel.

Lõpetuseks palus võistkonna ainus meesliige Edgar Voit rõhutada: «Me saame täiesti aru, et kui need kolm toodet ja nende toime oleksid reaalsed, oleks see väga-väga tobe, aga selle mängu mõte ei olegi arendada midagi realistlikku, vaid oluline on argumentatsioon ja innovatsioon.»

Tartlaste toode

• Selline näeb välja tartlastest turundusvõistluse võitjameeskonna uus meestele mõeldud tootesari: V-kujulisse mootorisse pakendatud habemeühtlustaja, pidurikangi kujuga juuksekasvupidurdaja ja summutikujulises pudelis häälemadaldaja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles