Miks ei saanud lifti kinni jäänud helistada avariinumbril?

Jüri Saar
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Eile hommikul Mõisavahe 37 majas lifti kinni jäänud Ain Veskimetsal ja majahalduril kulus poolteist tundi arvukatele kõnekatsetele, enne kui liftifirma Otise avariinumber vastas. Mees sai pimedast liftist välja kümne minutiga, kui naaber lifti tellis. Lifti sai küll väljast ette tellida, aga see töötas nagu rotilõks – seest enam välja ei saanud, tuled kustusid ja juhtpaneelilt korrust valida polnud võimalik. Miks avariinumber ei vastanud?

Vastab Otise hooldejuht Aavo Kaasik:

Sellist asja ei saa olla. Kindlasti oli dispetšer olemas ja vastas kõnedele ja andis tööd välja. Protseduurilist viga ei ole.

Pärast tund aega kestnud uurimist ta jätkas:

Ei ole saanud rohkem selgemaks. Meie avariinumbrile selles vahemikus ei ole ühtegi kõnet tulnud. Nüüd palusime Elioni kliendihalduril kontrollida, kas meie avariinumbril on katkestust olnud. Kõnesid tuleb, aga sel perioodil ei ole kõnet tulnud. Hommikul seitsme ja kaheksa vahel oli, kuid kella kaheksa ja kümne vahel ei olnud ühtegi kõnet. See ei ole väga tavapärane.

Veel hiljem:

Elion kontrollis, et meie keskjaamas on need kõned liikunud, aga meie rikketelefonini pole need kõned jõudnud. Tegu oli häirega jaamas, mis on nüüd kõrvaldatud.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles