Tartu parim teenindaja töötab McDonald'sis

Elina Randoja
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tartu parimale teenindajale Kristi Kõivikule tegelikult esineda ei meeldi. «Mul hakkavad põlved värisema ja ma hakkan hästi kiiresti rääkima,» muigab neiu.
Tartu parimale teenindajale Kristi Kõivikule tegelikult esineda ei meeldi. «Mul hakkavad põlved värisema ja ma hakkan hästi kiiresti rääkima,» muigab neiu. Foto: Sille Annuk

Säravate silmade ja kiire jutuga Kristi Kõivik tegi reedel Tartu parima teenindaja valimisel silmad ette neljale pangatellerile, kuigi võistlusolukorrad olid talle üsna võõrad.


Kõivik töötab McDonald'sis instruktori ametikohal. See tähendab, et lisaks klienditeenindaja tööle kuulub tema ülesannete hulka veel uute tulijate koolitamine.



Parima teenindaja valimisel osales Kõivik ka eelmisel aastal, siis jõudis ta viie finalisti sekka. Sel aastal hakkas ülemus talle juba veebruaris meelde tuletama, et varsti on märts käes ja ta võiks ikka osa võtta.



Esmalt tuli osaleda veebivoorus, kus teenindusolukordi lahendati internetis.



Tulemuste järgi valiti viis parimat, kes finaalis teenindasid reaalseid kliente väljamõeldud olukordades.



Hirmus klient


Esimeseks ülesandeks oli stseen pangast: klient on automaati raha sisse pannud, kuid nüüd on automaat rikkis ning klient väga vihane. Selleks ülesandeks sai eelnevalt kodus valmistuda ja Kõivik sai selle lahendamisega väga hästi hakkama, kuigi pole niisuguses olukorras ise kunagi olnud.



Küll aga oli see tuttav tema neljale konkurendile, kes kõik olid SEB tellerid. Teise koha saanud Külli Luha rääkis, et kuigi olukord oli tavapärane, tuleb siiski väga harva ette nii raskeid kliente, nagu võistlusel ette söödeti.



«Olen pangas olnud umbes kolm ja pool aastat ja sellist olukorda, kus klient absoluutselt ei kuula ja sõnagi vahele ei saa öelda, tegelikult ei ole,» rääkis Luha. Sama kinnitas ka tema kolleeg, kolmanda koha saanud Anni Strandberg.



Teise ülesandena tuli kodutarvete poes selgitada kliendile, et seda kappi, mida ta eelmisel päeval kaupluses nägi, enam müügil ei ole ning ei ole müüa ka ühtegi teist sellises värvitoonis kappi.



Heateenindus.ee juht Pille Puss rääkis, et žüriile jäi eelkõige meelde Kristi Kõiviku sõbralikkus, asjatundlikkus ja loovus. Näiteks kapimüügil pakkus ta kliendile välja võimaluse lasta partnerfirmal ükskõik milline kapp kodusisustusega sobivat tooni värvida.



Tasavägine võistlus


Pussi sõnul oli võistlus ääretult tasavägine, kuid just loovuse puudumine ülesannete lahendamisel oli žüriiliikmete hinnangul teiste finalistide miinuseks.



Kõik kolm parimat pääsevad üle-eestilisele võistlusele, mille finaal on homme. Eelmisel aastal sai Eesti parima klienditeenindaja tiitli tartlane, Kristjan Jasinski Sampo pangast. Teine koht tuli samuti Tartusse, selle võitis Kristi Kõiviku ülemus, Tartu McDo­­nald'si juhataja Anti Sepri.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles