Poeg hukkus autos ema silme all

Risto Mets
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Repro

Edelaraudtee kvaliteedi- ja ohutusjuht Urmas Lükki tunnistab, et on oma töös märganud teatavat seaduspära – kui enam hulk aega ei ole raudteel ühtegi õnnetust juhtunud, siis peagi on tulemas suurem pauk.


Eilses rongi ja auto kokkupõrkes Jõgevamaal hukkus keskealine mees.



1970. aastal sündinud Peeter sõitis eile hommikul päevinäinud punase Volkswagen Passatiga mööda Piibe maanteed Tartu suunas. Kella 9.55 jõudis ta Kaarepere lähedasele raudteeülesõidukohale ning seal sai tema teekond otsa.



Kokkupõrge umbes 110 km/h liikunud veduriga oli ränk. Pidurdav rong lükkas autovrakki mööda raudteed edasi ligi 800 meetrit kuni Visusti teel asuva raudteeülesõidukohani, kus raudruun lõpuks pidama sai.



Põhjused teadmata

Roolis olnud mees hukkus sündmuskohal. Kõrvalistmel sõitnud ema Epp suutis pärast õnnetust ja üleelamisi aga omal jalal kõndida ning meedikud lubasid ta pärast arstlikku ülevaatust kodusele ravile.



Miks sõitis mees lähenenud Tallinna-Tartu kiirrongi ette? Kas ta ei saanud masinat langeva tõkkepuu ees pidama või lootis enne rongi läbi lipsata, peab selgitama kriminaaluurimine.



Lõuna ringkonnaprokurör Anneli Hinto märkis, et traagilise sündmuse tagamaade selgitamine võib võtta aega. Autos viibinud naine jäi küll füüsiliselt terveks, kuid poja kaotanud emal on juhtunust rääkida esialgu üsna raske.



Lõuna prefektuuri pressiesindaja Agu Lall lisas, et tegemist on Piibe maanteel asuva automaattõkkepuuga reguleeritud ülesõidukohaga. Asfaltkattega tee oli õnnetuspaiga ümbruses kuiv.



Õnnetuse järel olid tõkkepuud all, Kaarepere poolt tuleva sõidusuuna esine tõkkepuu kõver. Kas tõkkepuud ka õnnetuse hetkel all olid, peab selgitama edasine uurimine.



Rongisõitjad kõik terved

Tallinna-Tartu kiirrongis oli 67 reisijat ja neli teenindava personali liiget, kes viga ei saanud. Pärast avariid seisis rong umbes tund aega sündmuskohal. Pärast seda jätkas see sõitu Tartusse.



Edelaraudtee kvaliteedi- ja ohutusjuht Urmas Lükki kinnitas, et õnnetuses ei saanud suuremat viga ka rong. Pidurid töötavad, purunes vaid kiirusmeeriku karp.



Lükki lisas, et Tartu depoos vaadatati rongi vigastused üle ning juba õhtul sai see Tallinna tagasi sõita.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles