Piltuudis: Säästumarket hoiatab kundesid kallinenud kaupade eest

Risto Mets
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hinnasilti lugedes selgub, et praegu maksavad õueküünlad Säästumarketis tavapärasest ligi 40 protsenti rohkem. Kunded on rahul, et pood neid ootamatult kerkinud hindade eest hoiatab.
Hinnasilti lugedes selgub, et praegu maksavad õueküünlad Säästumarketis tavapärasest ligi 40 protsenti rohkem. Kunded on rahul, et pood neid ootamatult kerkinud hindade eest hoiatab. Foto: Postimees.ee lugeja foto

Jõgeva Säästumarketis käies kohtas üks lugeja eile hämmeldust tekitavat hinnasilti (pildil). Selgus, et pood müüb õueküünlaid praegu tavapärasest koguni kolm krooni kallimalt. Potentsiaalne küünlaostja soovis tänada Säästumarketit aususe eest ning lubas küünlad soetada mujalt.


Säästumarketi ja Rimi poekette ühendava Rimi Eesti Food AS turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja selgitas, et tegemist on probleemiga, millesarnast tuleb ette ka paljudes teistes kauplustes.

«Kindlasti ei ole siinkohal tegu kliendi petmisega. Sellised kampaaniahinnast madalamad tavahinnad on meie puhul seotud arvutisüsteemiga, mis võtab tavahinnaks eelmise hinna.»

Mägioja sõnul juhtub tihti, et tootel on kaks järjestikust kampaaniat. Näiteks osaleb toode nädalalõpukampaanias, kus tehakse hind eriti soodsaks, seejärel aga algab tavakampaania pikemaks perioodiks, kus tootele pakutakse samuti tavahinda, ent sellisel juhul on hind küll soodsam tavapakkumisest, kuid mitte sellest eriti hea hinnaga toimunud eripakkumisest.

«Süsteem aga võtab tavahinnaks viimase hinna ehk siis antud juhul selle sama eriri soodsa nädalalõpupakkumise hinna. Loomulikult oleks kliendi teenindaja kohustus see hind üle vaadata enne toote juurde panemist, et aga hinnasilte on palju, jääb ehk teinekord mõni neist kontrollimata ja kahjuks siis selliste näidete puhul just see, kus on vanaks hinnaks hoopis varasem kampaaniahind.»

Mägioja kinnitusel mõistab poe omanik, et selline esitlus on tarbijale arusaamatu ning püüab omalt poolt süsteemi parandada nii, et selliseid kummalisi hinnasilte enam kauplustes ei oleks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles