Päevatoimetaja:
Jens Raavik
+372 739 0371

Miks peab liinibuss peatuses seisma ega jätka tavapärast sõitu sel ajal, kui Tartu menetlusteenistuse kontrolörid bussijäneseid jahivad?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
GoBusi bussid.
GoBusi bussid. Foto: Margus Ansu
Kontroll


Vastab Tartu menetlusteenistuse juhataja Marek Ranne:

See on reisijate turvalisuse pärast. Liikuvas bussis võib kukkuda, kui sõidudokumenti otsides end kinni hoida ei saa.



Kas on reglementeeritud, kui kaua tohivad kontrollid bussi kinni hoida, sest paraku toob see kaasa ju graafikust mahajäämise?

Ei ole. Kui kõik sujuvalt läheb, keegi ei lärma ja vastu ei punni, kulub kontrollimiseks kuni kaks minutit. Tipptunnil  kuni kolm minutit.



Kas teenistusele on väljendatud pahameelt selle pärast, et kontrollimine busse kinni hoiab?


Pahameelt on ikka olnud. Minuni on jõudnud pretensioonid neilt, kes on sõidudokumendita sõites vahele jäänud, pärast aga soetanud pileti ja siis kasutavad võimalust üleolevalt etteheiteid teha.



Rahulolematust on eelkõige siis, kui mõni piletita sõitja hakkab vastu ega taha bussist väljuda, et temaga menetlustoimingut läbi viia. Siis on pahameel langenud talle, on öeldud, et ärgu mängigu lolli ja raisaku teiste aega.



Kui palju on viimasel ajal bussides jäneseid

?



Piletita sõitjaid on olnud juulis seni 505, juunis 810, mais 564, aprillis 849, märtsis 980, veebruaris 968 ja jaanuaris 1035.



Kui sage on sõidupiletite kontroll?


Kontrollime keskeltläbi 50 kuni 60 bussi päevas.

Märksõnad

Tagasi üles