Miks peab liinibuss peatuses seisma ega jätka tavapärast sõitu sel ajal, kui Tartu menetlusteenistuse kontrolörid bussijäneseid jahivad?
See on reisijate turvalisuse pärast. Liikuvas bussis võib kukkuda, kui sõidudokumenti otsides end kinni hoida ei saa.
Ei ole. Kui kõik sujuvalt läheb, keegi ei lärma ja vastu ei punni, kulub kontrollimiseks kuni kaks minutit. Tipptunnil kuni kolm minutit.
Pahameelt on ikka olnud. Minuni on jõudnud pretensioonid neilt, kes on sõidudokumendita sõites vahele jäänud, pärast aga soetanud pileti ja siis kasutavad võimalust üleolevalt etteheiteid teha.
Rahulolematust on eelkõige siis, kui mõni piletita sõitja hakkab vastu ega taha bussist väljuda, et temaga menetlustoimingut läbi viia. Siis on pahameel langenud talle, on öeldud, et ärgu mängigu lolli ja raisaku teiste aega.
?
Piletita sõitjaid on olnud juulis seni 505, juunis 810, mais 564, aprillis 849, märtsis 980, veebruaris 968 ja jaanuaris 1035.
Kui sage on sõidupiletite kontroll?
Kontrollime keskeltläbi 50 kuni 60 bussi päevas.