Vaid mõni minut enne traagilist avariid Tartus Kreutzwaldi tänaval sai politsei teate kahtlaseid manöövreid tegevast Alfa Romeo sõiduautost. Hetk hiljem tuli uus teade juhtunud õnnetusest.
Traagilise laupkokkupõrkeni viis ilmselt kiirus ja alkohol
Lõuna prefektuuri kinnitusel sai politsei esimese kõne arvatavast joobes juhist kell 23.57. Vaid minut hiljem saabus uus telefonikõne teatega, et see sama auto on Kreutzwaldi tänaval sõitnud kraavi.
Avariipolitseinikud leidsid sündmuskohalt aga kaks autot. 29-aastase Olegi roolitud Alfa Romeo oli Kreutzwaldi tänava paremkurvis kaldunud vastassuunavööndisse ja põrkunud seal vastu liikunud Nissan Terrano maasturiga. Alfa Romeo spidomeeter oli avarii järel kinni kiilunud kiirusel 115 km/h, kinnitas Lõuna prefektuuri avariiteenistuse vanem Kaido Iste.
Laupkokkupõrkes hukkus Alfa Romeot juhtinud Oleg. Samas sõidukis reisis kaasa 26-aastane Juri, kellele anti TÜ kliinikumis esmaabi ja lubati kodusele ravile. Nissanit juhtinud 45-aastane Avo sai raskeid vigastusi ja ta toimetati haiglasse.
Esialgsetel andmetel pidutsesid Alfa Romeos viibinud noored eelnevalt hotellis. Sõitu läinud mehed kutsusid endaga kaasa ka üht hotelli töötajat, kes sellest keeldus. Esialgsed andmed viitavad alkoholi tarvitamisele.
Kaido Iste lisas, et sõidukist leiti hilhem ka alkoholi. Õnnetuses viga saanute ja hukkunud isiku joove ning muud täpsemad asjaolud selgitatakse alustatud kriminaalmenetluse käigus.
Avariiteenistuse vanem lisas, et esialgsetel andmetel ei kasutanud õnnetuses hukkunud mees nõuetekohaselt turvavarustust ning turvavööga oli kinnitatud vaid kaasreisija Juri.
Õnnetuspaigas oli sõidutee valgustatud, asfaltkattega ja kuiv. Mõlema sõiduki rehvid vastasid nõuetele.
Hukkunuga liiklusõnnetusi ei olnud enne eilset Tartus juhtunud aasta ja viis kuud. Viimane traagiline Avarii juhtus Emajõelinnas 6. detsembri hommikul 2011, mil jalgrattur jäi möödasõitu teinud veoauto haagise alla. Rängalt vigastada saanud rattur toimetati esialgu haiglasse, kus ta sama päeva hilisõhtul suri.