Eesti meistrivõistlused rallikrossis alustavad 11.mail võistlustega Elvas, Kulbilohu rallikrossirajal.
Kulbilohul kihutavad nädalavahetusel ralliautod
Viimastel hooaegadel on Rallikross nii Eestis, kui ka maailmas üks enim populaarsust kogunud autospordialasid, mille võistlejaterivid kasvavad ning publikunumbrid pidevalt suurenemas, kirjutab Eesti Rallikrossi Komitee Postimehele saadetud teates.
See on väheseid alasid, milles meie võistlejaid ei jää sugugi alla maailma tippudele nii kiiruses kui ka tehnikas. Koduseski sarjas on võimsaimas, neilkveoliste SuperCar klassis, autode võimsused küündimas üle 500 hobujõu nagu EM sõitudel.
Uuel hooajal on SuperCar klassis vaatemängulisust ja võrdsust silmas pidades tehtud mõningad muudatused. Rallikrossi komitee esimees Madis Uibo ütles, et kõik autod peavad sõitma ühesuguste slikrehvidega, et välistada rehvidest tuleneva ebavõrdsuse. Lisaks ühtlustab see ka veidi erinevate autode võimsuse vahet.
Vaat et kõvemad tegijad sõidavad Eestis hoopis Super1600 ehk esiveoliste autode klassis. MItmel mehel nagu Janno Liguril ja Siim Saluril on plaan osaleda ka Euroopa meistrivõistluste etappidel ehk maailma tugevaimas rallikrossi sarjas.
Selleks on Saluri kätte jõudnud Junior WRCst pärit Citröen C2 tehase võistlusauto ning Janno Liguril Eestis ehitatud Škoda Fabia. Ligur ka esimene eestlane, kes on Euroopa meistrivõistlustelt punkte saanud.
Kõik klassid on selleks hooajaks saanud sõitjatelisa. Kõige vaatemängulisemaks on tihti kujunenud just seni vähima sõitjatearvuga TouringCar ehk tagaveoliste autode klass. Oma tiitlit asub kaitsma kindlasti Kalmer Vaht, kuid liitunud on ka uusi sõitjaid ja tehnikat.
Kõiki Kulbilohu võistluse piletiostjate vahel loositakse ühele õnnelikule välja sõiduauto.
Võistlussõidud algavad kell 11.