/nginx/o/2013/01/29/1544420t1hc5fc.jpg)
Meelitamaks Emajõelinna veelgi rohkem turiste, plaanib linnavalitsus kulutada 120 000 eurot, et osta selle eest Soome, Venemaa ja Läti mainekatesse ajakirjadesse reklaami ja linna tutvustavaid artikleid.
Meelitamaks Emajõelinna veelgi rohkem turiste, plaanib linnavalitsus kulutada 120 000 eurot, et osta selle eest Soome, Venemaa ja Läti mainekatesse ajakirjadesse reklaami ja linna tutvustavaid artikleid.
Tartu linnavalitsuse maine- ja turismiteenistuse juhataja Karmen Viikmaa märkis, et viimaste aastate turismialased pingutused on vilja kandnud ning aasta-aastalt leiab tee Tartusse üha enam väliskülalisi.
Viikmaa möönis, et statistikat tehtud pole, kui palju turiste on linna meelitanud senised mainekampaaniad, kuid mõju on tema hinnangul siiski olemas. Potentsiaalselt suurim kampaania sihtrühm asub tema hinnangul idapiiri taga. Tähelepanekud näitavad, et Venemaa turist viibib linnas kauem ning ta on ka heldem kui teised.
Lõviosa kampaaniaks vajaminevast summast eraldas ettevõtluse arendamise sihtasutus. Linn maksab omalt poolt ligikaudu 10 protsenti.