Tartu Ülikooli akadeemiline spordiklubi kuulutas välja riigihanke, millega vahetatakse ülikooli spordihoones praegune mehaaniline väljakuäärne ribareklaamide näitamise süsteem elektrooniliste LED-ekraanide vastu.
Spordiklubi hangib LED-ekraanid
Spordiklubi juhatuse liikme Birgit Krillo sõnul soovib spordiklubi parandada oma reklaamiväljundeid, kuna 2007. aastal paigaldatud süsteem on ajast maha jäänud.
«Roteerivate ribareklaamidega on tunduvalt keerulisem, sest reklaamide paigaldamise ja tellimise aeg on palju pikem,» sõnas Krillo. Teiseks võimaldab praegune süsteem näidata korraga vaid paarkümmend reklaami, kuid elektroonilise süsteemi puhul on info maht piiramatu.
Hanketingimuste järgi peab LED-ekraan olema 32 meetrit pikk ja 80–90 sentimeetrit lai. Pikk ekraan peab koosnema vähemalt kahekümnest moodulist, mida peab olema võimalik kokku panna üheks suureks ekraaniks.
«Tahame, et see oleks mitmefunktsioonilisem ja seda saaks kasutada ka välisüritustel. Spordiklubi pole ju ainult korvpall. On ka teisi alasid, mille võistlusi korraldame, ja siis oleks sellel ekraanil tunduvalt suurem rakendus,» selgitas Krillo lisades, et kui hange õnnestub, võiksid uued ekraanid olla saalis juba enne kevadisi finaalmänge.