Arvutimängude loojate uus põlvkond kohtub Tartus

Kaspar Koort
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pilt on illustratiivne.
Pilt on illustratiivne. Foto: AFP / Scanpix

Rahvusvaheline arvutimängude loomise üritus Ludum Dare 36 toob eelolevaks nädalavahetuseks Tartusse need, kellel on soov õppida mänguarendust ning leida endale pikemaajaline arendusmeeskond, kellega koos edasi töötada. Üritus toimub samal ajal Prantsusmaal, Hispaanias, Malaisias, Brasiilias ja Ameerika Ühendriikides.

Eestis korraldab kohtumist Tartu ülikooli arvutiteaduseinstituut koostöös Tartu kunstikooli 3D-erialaga, mida ühendab ühine arvutimängude loomise entusiaste koondav organisatsioon APT Game Generator.

«Arvutimängude loomine on erialadeülene tegevus, milleks on vaja nii informaatikuid kui ka kunstnikke ja disainereid. Informaatikas me tegeleme 3D arvutigraafikaga informaatikute vaatenurgast, kuid arvutimängudes on vaja ka kunstilist poolt. Kui mängus on vibu, siis see peab tulistama noolt, aga ka vibuna äratuntav välja nägema,» rääkis kursuse üks juhendajatest, Tartu ülikooli arvutigraafika spetsialist Raimond-Hendrik Tunnel.

Kuna sündmusel osalejatelt eelnevaid oskusi ei nõuta, on osalema oodatud kõik huvilised alates keskkooliõpilastest ja tudengitest kuni täiskasvanuteni muudelt elualadelt.

Tunnel ütles, et üritusel osalejatel on võimalik saada täiesti uusi oskusi või harjutada juba vanu. «Ennekõike loodame, et saadakse positiivne ja meeldejääv kogemus sellest, et paari päevaga tehakse valmis midagi ainulaadset ja ägedat.»

Neli päeva kestval mängude loomise kiirkursusel on ka võistlusmoment. Valminud töödest valib žürii välja parimad, mida autasustatakse.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles