Päevatoimetaja:
Jens Raavik
+372 739 0371

Tartu kavandab mitut uut silda ning hulgaliselt jalgrattateid (3)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
OLULISEMAD LIIKLUSMUUDATUSED UUE ÜLDPLANEERINGU ESKIISIS
OLULISEMAD LIIKLUSMUUDATUSED UUE ÜLDPLANEERINGU ESKIISIS Illustratsioon: Graafika: TPM

Sildade küsimus on Tartus aastaid olnud niisama tähtis kui parkide küsimus. Kas esimesena oleks vaja Marja silda, Ropka silda või hoopis Rebase(!) silda, on vaatenurga küsimus ja vastus sõltub mõnevõrra sellest, kus vastaja rohkem liigub.

Tartu uue üldplaneeringu eskiisi tutvustades ütles üldplaneeringu- ja arenguteenistuse juhataja Indrek Ranniku, et Ropka sild on vajaduse mõttes number üks, sest selle tulemisega on seotud paljud kesklinnas autoliikluse piiramise kavad.

See sild annaks kiire ühenduse Annelinnast Tähtverre ja kaotaks vajaduse kesklinnast läbi tossutada. Et sild seda võimaldaks, on vaja ka sadamaraudtee kaudu läbimurret sillast Vaksali tänavani.

Tagasi üles