Hea, et Tartus arutuse alla pandud kesklinna üldplaneeringus on hakatud tegelema ka liikuvusega. Paistab, et on aru saadud – liiklus ja liikuvus on erineva sisuga lähenemised. Kui liiklus vaatab kitsalt autotranspordi parameetreid, nagu näiteks läbilaskevõime, siis liikuvus haarab vaateväljale kõik liikumisviisid võrdselt.
Tellijale
Mikk Mutso: kus on Tartu peatänav?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tänavaruumi ei käsitleta enam pelgalt liikluskoridorina, vaid sellel on rohkem funktsioone: kauplemine, vaba aja veetmine, kohtumis- ja suhtluspaik, kultuuri- ja spordisündmuste areen jne. See kõik loob ruumile kvaliteeti ja sellises kvaliteetses ruumis on nauditav viibida.