Esimene vaatus oli hea, teine vajus veidi ära. Tundus, et kirjutaja on pisut noor ja algaja ega suuda asja lõpule viia.
Võimalik, et see mulje johtub hoopis lavastajatööst ega ole sugugi libretisti viga.
Kui kuulsin, et Ivar on muusikalilibreto kirjutanud, ei olnud ma sugugi imestunud.
Ta on ennegi lavatekste kirjutanud ning tundub olevat ääretult mitmekülgne inimene.
Ilmselt liigub Endla ses suunas, et teatri dramaturg kirjutab teatritekste, kui teatril neid vaja. Minu meelest on tore, et Endla teatril on selline kirjutaja oma majas olemas.
Kohalike noorte seas on Ivar ilmselt väga populaarne: kui ta muusikalis koos bändiga lavale tuli, tõusis saalis tohutu ovatsioonitorm. Pärnu noorem rahvas elas neile väga kaasa.
Külli Holsting
Eesti Näitemänguagentuuri tegevdirektor
Võiksin kohe tuua võrdluse: ühelt poolt on Ivar Põllu kui inglaslik härrasmees - äärmiselt talitsetud ja viisakas, teisalt aga uudishimulik ja tohutult laia silmaringiga persoon.
Mis puudutab Ivarit kui dramaturgi ja tema kirjutatud teatritekste, siis Endla muusikalis «Hea lugu» on minu arvates küll mõningaid puudusi, aga on näha autori arengut teel suurele headusele.
Olen näinud Ivarit ka kui lauljat - teinekord oleme sõpruskonnaga tema bändi kontserdeil käinud.
Tundub, et Ivar mõistab kõiki neid oma väga erinevaid rolle lahus hoida.
Ka noorte tüdrukute iidolina oskab ta kenasti käituda, ei staaritse.
Raivo Trass
Endla peanäitejuht
Momendil on Ivar Põllu Endla teatrile üks vajalikumaid ja olulisemaid noori mehi. Ta on andekas ja väga lahtise mõistusega.
Ivar tunneb mälu ja kasutab mälu. Ta on end proovinud mitme ala peal ja tulemused on alati silmapaistvad.
Ivari puhul on oluline see, et ta on väga tolerantne - kuulab ära ja püüab mõista.
Kui midagi halba ei juhtu, ses mõttes, et keegi teda ära ei söö, siis on ta kümne aasta pärast üks olulisimaid tegijaid teatridramaturgia alal.
Nii teatrivaatajana kui teatripraktikuna.