Tartu Postimees10. juuli 2019IT-teadlik linnakodanik avastas rattaringluse infosüsteemis turvanõrkuse (1)
Tartu Postimees25. juuni 2019Rannar Raba: Tartu rattaringlus ei täida eesmärki. Ratas peab ootama mind, mitte mina ratast (6)
Tartu Postimees21. juuni 2019Fotouudis: linn kleepis vandaalide tabamiseks laenuratastele ratta numbrid
Tartu Postimees18. juuni 2019Tagajärg käes. Rattaringlus jääbki öötundideks lukku ning lohakaid kasutajaid ootab rahaline nõue (21)
Tartu Postimees17. juuni 2019Kogenematud ratturid tekitavad ohtu nii autojuhtidele kui ka jalakäijatele
Tartu Postimees13. juuni 2019Video: lapseohtu rattaruunajad üritasid elektriratta numbrit jalaga varjata (5)
Tartu Postimees12. juuni 2019Juba neli päeva pärast rattaringluse algust vajas ligi sada laenuratast remonti (32)
Tartu Postimees12. juuni 2019Mihkel Lees: «Jalgrattur peaks mõtlema, et kui ta teeb kiireid rollivahetusi, on see autojuhile parajalt võimatu olukord.»
Tartu Postimees12. juuni 2019Rattaringluse kasvuraskused: äpp näitab valeandmeid ja akud pidevalt tühjad (9)
Tartu Postimees11. juuni 2019Väidetavalt rendirattaga autot vedanud mees: tegime sõbraga lihtsalt nalja (6)
Uudised8. juuni 2019Rattaringluse peol heliseb rattakellade ansambel ning saab pedaalida õppesõidurajal
Tartu Postimees7. juuni 2019Roman Meeksa: «Vändates saab tühja akuga elektrijalgarattaga edasi sõita ikka.»
Tartu Postimees5. juuni 2019Ilmar Part: «Kui oled plekk-kestata, siis vahet pole, kas sul on eesõigus, ikka pead vaatama, kas auto või buss jääb ülekäiguraja ees seisma.» (2)
Tartu Postimees4. juuni 2019Alvar Pähkel: «Kiiruspiirangute mõte pole mitte see, et politsei saaks trahvida, vaid et liikumine oleks turvaline.»
Tartu Postimees4. juuni 2019Ilmar Part: «Kõnniteel sõitmine on ka jalgratturile endale ohtlik, sest autojuhtidel on raske seal jalgratturit märgata»