Aastaid vesistel aastaaegadel mülkana kuulus Oa tänav saab lõpuks korraliku tolmuvaba katte ka tagumises lõigus, Kartuli tänavast Piiri tänavani.
Oa tänav saab tolmuvaba sillutise
Riigihankel esitas parima pakkumise Elva Kommunaal Grupp, kes küsib töö eest 24 186 eurot.
Tööde hulka kuulub pindamine koos sademevee ärajuhtimisega tee maa-alalt ja teepeenra ehitus. Ühtekokku pinnatakse 375 meetrit tänavat.
Mis saab aga teistest viletsas seisus tänavatest Supilinnas?
Abilinnapea Raimond Tamm osutas, et linnaosa uue üldplaneeringu koostamise ajal on kogukonda tabanud meelemuutus ja Supilinna soovitakse asfaltkattega tänavaid.
«See on oluline meelemuutus, sest varasem seisukoht oli, et miljööväärtuse säilitamiseks võiksid tänavad olla kruuskattega või kui kõva kattega, siis mitte asfaltkattega,» ütles Tamm.
«Iva on aga selles, et kõike tuleb teha mõistuspäraselt ja vastavalt sellele, kuidas linnaeelarves raha on. Kõige olulisem saab ära tehtud. Sekundaarse jaoks ei ole meil piisavalt raha.»
Raimond Tamm põhjendas Oa tänava remontimist seal valminud uushoonestusega ja seetõttu märgatavalt kasvanud liikluskoormusega.
Samal põhjusel jõuab tööjärg peagi Kartuli tänavasse, kus just sai kasutusloa palju vaidlusi põhjustanud uuselamu ja kuhu on plaanitud ehitada veel mitu elamut.
Enne tänavaremonti tuleb sinna aga ehitada sademeveetorustik.
Teised Supilinna tänavad on Tamme sõnul samas olukorras, kus on olnud aastaid. Nende põhjalik remontimine ei ole silmapiiril.
Hullusti lagunenud Tähtvere tänaval, kus Tartu tänavate paikaja, firma Põlva Teed hinnangul on keeruline otsustada, kuhu asfaldilappe panna, tänavu kapitaalsemat remonti ei tule ja kogu tänavale uue asfaldi panek ei mahu Tamme kinnitusel selle aasta plaanidesse.