Tartu poiss saadab jalgpalli meistrivõistlustel ühe mängija staadionile

Tartu Postimees
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
8-aastane Tristen Kool saab võimaluse sõita Moskvasse jalgpalli MM-ile ning saata ühe jalgpalluri palliplatsile.
8-aastane Tristen Kool saab võimaluse sõita Moskvasse jalgpalli MM-ile ning saata ühe jalgpalluri palliplatsile. Foto: Marek Metslaid

8-aastane Tartu jalgpallifänn Tristen Kool, kes osutus McDonald’si staarisaatja programmi võitjaks, sõidab koos oma isa Kristjaniga juulis Moskvas toimuvale jalgpalli MM-ile ning saadab miljonite vaatajate silme ees staadionile ühe finaalmängus osaleva mängija. 

Kordumatu võimaluse nimel võistlesid McDonald’si, Eesti Jalgpalliliidu ja Viimsi Martin Reimi jalgpallikooliga koostöös korraldatud perepäeval üle kahesaja 6-10-aastase lapse kõikjalt Eestist.

«Täna on minu õnnepäev – mul oli hommikul juba selline tunne, et ma võidan ja võitsingi!» rõõmustas noor jalgpallisõber. Kool on juba kaks aastat käinud jalgpallitrennis Tartu klubis FC Ülenurme. Igapäevaselt Liverpoolile pöialt hoidev Tristen Kool loodab, et saab suures finaalmängus staadionile saata mõne Brasiilia koondise mängija.

«Mul on väga hea meel, et Tristen saab teha teoks oma unistuse ja osaleda suvel 2018. aasta FIFA jalgpalli MM-il. Ma olen kindel, et see kogemus inspireerib Tristenit püüdlema alati oma unistuste poole ning mitte kunagi alla andma,» ütles McDonald’s Baltikumi tegevdirektor Vladimir Janevski.

«2018 FIFA World Cup RussiaTM on kahtlemata tänavuse jalgpalliaasta tippsündmus ning kõigest 22 last Euroopast saavad võimaluse saata mängijad staadionile finaalmängu eel. See on väga lahe, et nende õnnelike seas saab olema ka Eesti laps,» sõnas Eesti jalgpallikoondise peatreener Martin Reim. 

McDonald’s staarisaatja ehk Player Escort kampaania annab lastele üle Euroopa kordumatu võimaluse saata jalgpallikangelased staadionile. Programm käivitati 2002. aastal Jaapanis ja Koreas toimunud FIFA jalgpalli MM-il ning kaks aastat hiljem toimus see ka UEFA Euroopa meistrivõistluste raames Portugalis.

Sellest ajast alates on McDonald’s restoraniketi algatus andnud ligi 4000 lapsele kõikjalt Euroopast võimaluse täita üliolulist sümboolset rolli maailma jalgpalli tippsündmustel ning saada kogemus, mida lapsed mäletavad kogu ülejäänud elu.

Tristen Kool on seitsmes Eesti laps, kes võtab osa McDonald’s staarisaatja programmist ning saadab väljakule ühe tippjalgpalluri. Eelmiste aastate programmide raames on Eesti lapsed võtnud osa jalgpalli meistrivõistlustest Austrias, Lõuna-Aafrikas, Ukrainas, Brasiilias ja Prantsusmaal.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles