Tartu ülikool tunnustas praktikantide juhendajaid ja toetajaid

Kaspar Koort
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: TÜ haridusteaduste instituut

15. juunil kogunesid ligi sada õpetajat Heino Elleri nimelisse Tartu muusikakooli, et võtta vastu Tartu ülikooli tänu praktikantide juhendamise ja toetamise eest. Samal üritusel autasustati ka videokonkursi «Kui ma oleksin õpetaja…» parimaid.

Tartu ülikoolis läbis sellel õppeaastal pedagoogilise praktika 301 üliõpilast, neid toetasid selle käigus 180 mentorõpetajat ja 120 juhendavat õpetajat. Kokku panustasid mentorid ja juhendajad noorte õpetajate toetamisse ligikaudu 8400 tundi.

Pideva pedagoogilise praktika vastutava õppejõu Piret Viirpalu sõnul said tudengid praktikate käigus juurde palju ja väga vajalikke kogemusi. Nii märkas üks tulevane õpetaja, et distsipliini hoidmiseks ei tule kaardikepiga vastu lauda lüüa, vaid tuleb olla soe ja esitada konkreetsed nõudmised, millele järeleandmisi ei tehta.

Õpetajate endi tagasiside praktika-aastale oli valdavalt positiivne. Ühe õpetaja arvates rikastavad üliõpilased igapäevast elu koolis oma sära ja uuenenud vaadetega, teine õpetaja ütles oma tudengitele praktika lõpus, et nad olid tema selle aasta põnevaim asi.

Kogenud õpetajate kõrval tunnustati ka noori ehk neid gümnasiste, kes osalesid videokonkursil «Kui ma oleksin õpetaja…» Seitsmeliikmelise žürii otsusel läks peaauhind Narva Soldino gümnaasiumi õpilasele Anastassia Massalovale, kes õpetas oma videos naerusuiselt ja tantsuliselt lahendama võrrandisüsteemi.

Rahva lemmiku tiitli sai haridusteaduste instituudi Facebooki lehel kõige enam vaatajaid kogunud Henri Kahr, kes koos õpilastega arutles, missugune võiks olla hea kuulaja. Kõik konkursil osalenud videod on endiselt järelevaadatavad haridusteaduste instituudi Facebooki lehel.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles