Miks on vaja kaardistada Tartu linnavalitsuse teenuseid, linnavalitsus on selleks välja kuulutanud riigihanke?

Vilja Kohler
, reporter, Tartu Postimees
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tartu raekoda.
Tartu raekoda. Foto: Sille Annuk

Vastab Tartu linnasekretär Jüri Mölder:

See on osa Tartu kodulehe sisu uuendamisest. Tahame, et linna kõik avalikud teenused oleksid ühesuguselt kirjeldatud ja visualiseeritud.

Mis on praeguse kodulehe avalike teenuste puudujäägid?

Meil pole alust väita, et linna kõik avalikud teenused on olemasoleval kodulehel lihtsalt leitavad. Ka pakutavate e-teenuste hulk pole ülemäära suur.

Millal tartlaste elu siis mugavamaks läheb?

Teenuste kaardistamise hange korraldatakse kaheaastase projekti raames. Töö on väga mahukas, iga teenuse iga järk on tarvis ära kirjeldada ning siduda see teiste teenustega. Alles siis, kui see kõik on tehtud, on pilt terviklik.

Kui minna veel edasi detailidesse, võib ühest teenusest võtta teatud lõigu ja nimetada see eraldi teenuseks. Aga kõigest sellest on veel vara rääkida, täpsemalt võib midagi öelda pärast 19. veebruari, kui meil on käes riigihanke pakkumused.

Kui palju avalikke teenuseid linnavalitsus pakub?

Kaardistada on vaja paarsada teenust. Selle töö eesmärk on, et tartlased saaksid vajaliku info lihtsalt ja kiiresti kätte ning inimesed saaksid nende teenuste kasutamiseks võimalikult palju ise ära teha.

Juhtprojektina oleme juba kaardistanud arhitektuuri ja ehituse osakonna ning sotsiaalabiosakonna teenused. Pärast seda tekkis veendumus, et kogu see töö tuleb ära teha.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles