ID-pileti lühinumber 11800 muutub tasuliseks

Raul Sulbi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
ID-kaardid.
ID-kaardid. Foto: Aivar Aotäht

Alates 15. septembrist muutub ID-pileti info- ja ostuliinile 11800 helistamine tasuliseks ja kõneminuti hinnaks kujuneb kaheksa krooni, millele lisandub operaatoripõhine teenustasu.

Ühendatud Piletite AS avas senise 11800 eritariifse numbri kõrvale tavatariifse rikketelefoni 611 8000, millele helistades ei lisandu enam kliendile operaatoripõhist lühinumbrile helistamise teenustasu, teatas ettevõtte pressiesindaja.

Juba mõnda aega võtab 611 8000 vastu kõiki ID pileti teenuse toimimise ning võimalike probleemidega seotud kõnesid tavatariifse hinnaga. Samas paljudele piletiostjatele tuttav ID-pileti abiliin 11800 pakub nüüdsest lisaks ID pileti soetamisega seotud infole ja juhenditele ka mugavat võimalust soovitud pilet kohe telefonikõne vahendusel soetada. Mõlemad liinid on nüüdsest avatud ööpäevaringselt seitse päeva nädalas.

Info- ja ostuliini eesmärgiks on muuta piletiost lihtsaks – seda vaid telefonikõne abil. Telefonioperaator juhendab klienti sobiva pileti leidmisel ning teostab soovi korral ka maksetehingu krediitkaardi vastu. Maksekaardi andmete avaldamist telefonioperaatorile ei tasu karta – kaardiandmeid süsteemi ei salvestata. Tulevikus on kliendil võimalik maksekaart siduda ka oma mobiiltelefoni numbriga – sellisel juhul ei tule kaardiandmeid iga ostutehingu teostamisel telefonitsi ette lugeda.

Info- ja ostuliini tooteportfellis on esindatud kõik Ühendatud Piletite AS piletisüsteemiga liitunud partnerite piletid, sealhulgas transpordi, näituse, spordi jm. Nii on võimalik telefonikõne vahendusel soetada ka näiteks Tallinna Loomaaia ID-pilet, millega pääseb loomi uudistama kassast läbi astumata, sisestades ID-kaardi värava kõrval asuvasse kaardilugejasse.

Ühendatud Piletite AS opereerib maailmas ainulaadset ID-pileti süsteemi, mida Tallinna ja Tartu ühistranspordis kasutab igapäevaselt üle 100 000 reisija. ID-kaardil põhineva piletimüügi-, makse- ja kontrollisüsteemi vahendusel müüakse aastas üle miljoni ID-pileti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles