Kas riik tuleb Tartule raudteejaama küsimuses appi?

Vilja Kohler
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Majandusminister Juhan Parts.
Majandusminister Juhan Parts. Foto: Priit Simson

Kas reisijateveo eest vastutav majandus- ja kommunikatsiooniministeerium astub Tartu vaksali ootesaali ehituse seiskumise pärast otsustavaid samme, nagu soovib Tartu linnapea Urmas Kruuse, kes lubas ministeeriumi vastava märgukirja saata?


Juhan Parts

Majandus- ja kommunikatsiooniminister:

Ausalt öeldes kuulen sellest märgukirjast esimest korda, tulin just uksest sisse (minister Parts saabus Tallinna reedel kell 15.30 Riias peetud Põhja- ja Baltimaade transpordiministrite kahepäevaselt kohtumiselt – V. K.).

Ma pole Tartu elanikke kunagi hätta jätnud, Tartu mure on ka minu mure, sest me ei ela enam NSV Liidus. Kõigepealt pean aga välja selgitama, kas see märgukiri on Tartu linnapea valmiskampaania või on Tartus linnapea, kes ei tule oma tööga toime.

Tartu linnapea Kruuse ütles, et ka Edelaraudteega reisijateveo lepingu sõlminud majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumil on Tartus rongiga reisivate inimeste ees oma kohustused. Kas ministeeriumil on võimalik riigilt dotatsiooni saavat Edelaraudteed, mis keeldus ehitatava ootesaali rentimisest, kohustada ootesaali rentnikuks hakkama?

Transpordifirmale makstav riigi dotatsioon pole mõeldud näiteks vaksalihoone ja perroonide remondiks. Kuid ma ei taha sellega öelda, et Edelaraudteel pole reisijate heaolu tagamisel mingit rolli.

Süvenen asjasse ja annan Tartu inimestele kindlasti teada, mida majandus- ja kommunikatsiooniministeerium arvab ning mis võimalused on meil tartlaste aitamiseks. Räägime sel teemal uue nädala alguses.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles