Miks on Tasku Rimis nii pikad järjekorrad, et bussi peale kiirustaja ei jõua sealt midagi osta ning ka kõige kannatlikum inimene jätab mõnikord oma korvi maha ja läheb lihtsalt minema?
Miks on Tasku Rimis pikad järjekorrad?
Vastab Rimi Eesti Food ASi kommunikatsioonispetsialist Katrin Bats:
Me oleme probleemist teadlikud ja praeguseks on sinna töötajaid juurde võetud.
Tasku Rimis on 20 protsenti rohkem töötajaid kui teistes sama suurtes supermarketites. Meie enda klienditoe andmebaasi ei ole pärast seda enam kaebusi laekunud.
Aga probleem püsib. Toon näite ühest foorumist, kus klient kurtis 8. novembril: «Viisteist minutit järjekorras ja olin liikunud poole teest kassani. Lõin korvi riiulite alla ja läksin lihtsalt minema.
See ei ole enam normaalne bussijaama kõrval asuvas poes, kus inimesed sooviksid enne sõitu minekut oste teha.»
On väga hea, kui keegi tuleb ja ütleb, et see probleem on endiselt veel õhus.
Edastasin formaadijuhile info ja ta lubas teema uuesti tähelepanu alla võtta. Aga saate ju ka aru, et ettevõte peab olema efektiivne. Praeguses olukorras ei saa lubada sellist ebaefektiivsust, et korra töötavad kõik kassad ja siis ülejäänud aja töötaja ootab niisama.