Tegijal juhtub! Tänav läks kitsamaks, aga telgjoon jäi vanale kohale

Liisa-Lotta Veiken
, suvereporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Raudteejaamast kesklinna poole sõitev number 20 buss pidi reedel Maarja kiriku ees enne kurvi üle telgjoone sõitma, sest sõidurada on suurele sõiduvahendile kitsas.
Raudteejaamast kesklinna poole sõitev number 20 buss pidi reedel Maarja kiriku ees enne kurvi üle telgjoone sõitma, sest sõidurada on suurele sõiduvahendile kitsas. Foto: Margus Ansu

Maarja kiriku ees oleva platsi korrastustööde käigus muutus ka tänavajoon. Nüüd tuleb autojuhtidel raudteejaamast Kuperjanovi tänavat pidi Pepleri tänavale sõites Maarja kiriku lähedal väga ettevaatlik olla, sest sõidurada muutus seal üleöö väga kitsaks. 

Linnaliinibusside juhtidel ei õnnestu oma suurt sõiduriista sellele rajale ka kõige parema tahtmise korral ära mahutada.

Tartu linnaliinidel sõitva Sebe ASi juhatuse liige Üllar Kaljuste rääkis, et peale bussijuhtide on ka autojuhtidel probleem kõnealust kurvi läbida nii, et tänavale märgitud tee telgjoon kahe autoratta vahele ei jääks. 

Ta ütles, et sõitis sealt ka ise läbi, ning kinnitas, et joon on täiesti vale koha peal. «Ma arvan, et seal on juhtunud midagi sellist, et kõnnitee toodi rohkem autotee poole ja pärast tõmmati telgjoon vana koha pealt üle,» sõnas ta.

Kaljuste lisas, et Maarja kiriku esisel tänaval tuleks teha liikluskorralduse muudatus ja väliskurvis peaks parkimise juba praegu ära keelama, sest muidu ei anna telgjoont tõmmata teise koha peale. 

Tartu linnavalitsuse liikluskorraldusteenistuse alalise liikluskorralduse peaspetsialist Ahto Meho tõdes, et tõepoolest on juhtunud nii, et vana telgjoone peale tõmmati uus joon. «Mis ma ütlen teile – valesti läks,» sõnas ta. 

Ahto Meho selgitas, et mees, kes eelmisel nädalal seal õhtupimedas tänavale jooni vedas, tegi seda vana joont mööda. «Tegijal juhtub,» nentis ta. «Vana joon tuleb nüüd üles võtta nii palju, kui õnnestub, ja tõmmata uus joon. Töö tehakse uuesti esimesel võimalusel.»

Kõnealuses kohas on tema sõnul ruumi piisavalt, vaid kaar on vaja pisut laiemaks teha. «Mõõdame joone välja ja vaatame, kas seal jääb parkimiseks ruumi või ei jää,» lisas Ahto Meho. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles