Sentimeetrite mäng parklas on silmaga näha ja rooli taga tunda (1)

Mari-Liis Pintson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ei saa süüdistada seda juhti, kes Annelinna Prisma käruparkla kõrval oleva parkimiskoha joonte vahele oma autot ära ei mahutanud. Tee-ehituse insener Ilmar Pihlak ja Tartu Postimehe reporter Mari-Liis Pintson mõõtsid sealse parkimiskoha laiuseks 2,4 meetrit, ehkki see peaks olema vähemalt 2,7 meetrit.
Ei saa süüdistada seda juhti, kes Annelinna Prisma käruparkla kõrval oleva parkimiskoha joonte vahele oma autot ära ei mahutanud. Tee-ehituse insener Ilmar Pihlak ja Tartu Postimehe reporter Mari-Liis Pintson mõõtsid sealse parkimiskoha laiuseks 2,4 meetrit, ehkki see peaks olema vähemalt 2,7 meetrit. Foto: Margus Ansu

Kui keegi teine ei kontrolli, kas kaubanduskeskuste parklad vastavad nõuetele ainult paberil või ka tegelikkuses, siis Tartu Postimees otsustas ise asjatundja kaasa võtta ja juhuslikult valitud parklad üle mõõta.

Kui Eesti liikluskindlustuse fond (LKF) asus märtsi alguses teavitama pealinlasi kaubakeskuste liialt kitsastest parklatest, uuris Tartu Postimees fondilt, milline on olukord Tartus. LKFil olid andmed kolme Tartu suurema kaubakeskuse kohta, rohkem pole jõutud veel mõõta.

Tartu linnavalitsuse arhitektuuri ja ehituse osakonna järelevalveteenistuse juhataja Andres Aint tunnistas 9. märtsi lehenumbris, et linnaametnikud vaatavad uutele keskustele kasutusluba andes vaid seda, kas paberil parkimiskoha mõõdud klapivad, ent kohapeal keegi joonlauda maha ei pane.

Kommentaarid (1)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles