«Maitsva Tartu» parimat kõhutäidet pakkusid Polpo ja JOP Antonius (1)

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Kristjan Teedema

Tartus toimunud maitseelamuste kuu «Maitsev Tartu» parimaks erimenüüks hindas žürii tänavu restorani Polpo kolmekäigulise eripakkumise. Külastajate lemmiku erikategoorias hinnati kõige kõrgemalt kohvik-restorani JOP Antonius. 

Veebruaris aset leidnud kolmanda «Maitsva Tartu» raames pakkusid 14 Tartu restorani uusi maitseelamusi. 19 eurot maksnud erimenüüd maitses ligi 10 000 toidunautlejat.

Sellel aastal maitses ja hindas kõiki menüüsid kolmeliikmeline žürii, kes selgitas välja selle aasta parima erimenüü. Parimaks hinnati restoran Polpo. Lisakategoorias selgusid ka parim eelroog, mis valmsitati samuti Polpole, parim pearoog oli Meat Marketis ja parim dessert restoranis Dorpat.

Züriisse kuulusid toitlustusspetsialist Viivi Irs, Tartumaa põllumeeste liidu juht ja gurmaan Jaan Sõrra ning toidublogija Liisi Laanemäe. Lisaks maitseelamustele hinnati ka teenindust ja restoranide miljööd.

Toidunautlejad said samuti hinnata restoranide pingutusi ja selgitasid välja külastajate lemmiku, milleks sai kohvik-restoran JOP Antonius. Oma hinnangu sai anda kodulehel www.maitsevtartu.ee vastava restorani juures oleval hindamisskaalal.

Hinnangud  uutele maitseelamustele olid ka sellel aastal väga positiivsed ning võitjad selgus taaskord ülimalt pingelises konkurentsis.  Märkimist väärib, et restoranide kliendid hindasid kõiki projektis osalevaid restorane väga kõrgete hinnetega.                        

Projektis osalesid Atlantis, Cafe Truffe, Chez André, Dorpat, Eduard Vilde lokaal, Entri, JOP, Meat Market, Pierre, Polpo, UmbRoht, Villa Margaretha, Werner ja YliCool. Kõik restoranid pakkusid lisaks oma tavamenüüle sõbraliku hinnaga kolmekäigulist erimenüüd eesmärgiga pakkuda uusi ja põnevaid maitseelamusi.

Kommentaarid (1)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles