Droonifotod: Raadi rehviväljad enne ja pärast 1635 tonni vanarehvide purustamist

Kaspar Koort
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Raadi rehviväljad veebruari lõpus.
Raadi rehviväljad veebruari lõpus. Foto: Keskkonnainspektsioon

Detsembris alustas AS Ragn-Sells Raadi rehviväljadel asendustäitmise korras vanarehvide käitlemist. Nüüdseks on esimese etapi töödega lõpule jõutud ning 1635 tonni vanarehve sai purustatud ja Eestist välja viidud. Tegemist on siiski vaid jäämäe tipuga ning OÜ Rubronic platsil vedeleb veel üle 12 000 tonni vanarehve.

Asendustäitmine võeti käsile, kuna Rubronic ei suutnud hoolimata keskkonnainspektsiooni ettekirjutustest asjaga tegelema hakata. Asendustäitmise esimeseks etapiks eraldas riik keskkonnainvesteeringute keskuse kaudu 300 000 eurot.

«Selle raha nõuab riik oma kohustusi mittetäitnud ettevõtetelt tagasi, aga kuna küsimus on märkimisväärsetes summades, on ettevõtted (AS Kuusakoski, MTÜ Rehviringlus) kasutanud seadusest tulenevat õigust ja meie otsused edasi kaevanud,» ütles keskkonnainspektsiooni peadirektor Peeter Volkov. Ta lisas, et keskkonnainspektsiooni edasised sammud, sealhulgas asendustäitmise jätkamine, sõltuvad kohtulahenditest.

Raadi rehviväljad 2016. aasta detsembris enne asendustäitmise algust.

Foto: Keskkonnainspektsioon

Raadi rehviväljad 2017. aasta veebruari lõpus pärast asendustäitmise esimese etapi lõppu.

Foto: Keskkonnainspektsioon
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles