Suur müttamine Tartu servas. Mis toimub?

Jüri Saar
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Teetööd rajataval idaringil.
Teetööd rajataval idaringil. Foto: Sille Annk

Idaringtee kolmas ehitusjärk võtab maastikul üha rohkem ilmet, Lammi tee ringristmikult vaadates on juba hästi aimata, kust kulgeb teetamm, ja töö jätkub hoogsalt.

«Käivad pinnasetööd, tee muldkeha ehitamine, TREF on tööle asunud, ega rohkem pole praegu öelda,» sõnas Tartu linnamajanduse osakonna asejuhataja Andres Pool.

Ta lisas, et alanud on ka vundamendivaiade proovipuurimine, kuid põhiliselt  on praegu näha liivavedu.

Idaringtee kolmas järk ulatub Lammi teest Räpina maanteeni. Idaringtee kolmas ehitusala on 1,5 km pikkune teelõik. Kolmas ehitusala tuleb sarnane eelneva Ringtee lõiguga – ehk siis kaherealine sõidutee ja eraldiasetsev kergliiklustee. Luunja valda suunduvale Soojuse teele rajatakse eritasandiline liiklussõlm, kus ehitatav Ringtee läheb viaduktiga üle Soojuse tee. Lisaks rajatakse veel kaks kergliiklusviadukti.

Projekteerimise ja ehitamise riigihanke võitsid eelmisel aasta augustis AS TREF ja AS Baumost, kes esitasid ühispakkumuse kogumaksumusega 7 433 844  eurot.

Kavandatud ehitusaeg on 18 kuud. Töid rahastatakse 85% ulatuses Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles