Veeteede amet välistas Emajõge sulgeva pontoonsilla (7)

Jüri Saar
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaarsillast mõnikümmend meetrit ülesvoolu paigaldamiseks pakkus firma Top Marine välja sellise lahendusega ujuvsilla, milles on veesõidukite läbisõiduks ava laiusega 
4 meetrit ja kõrgusega 2,4 meetrit. Veeteede ameti seisukoht on, et ava peaks olema laiem ja kõrgem.
Kaarsillast mõnikümmend meetrit ülesvoolu paigaldamiseks pakkus firma Top Marine välja sellise lahendusega ujuvsilla, milles on veesõidukite läbisõiduks ava laiusega 4 meetrit ja kõrgusega 2,4 meetrit. Veeteede ameti seisukoht on, et ava peaks olema laiem ja kõrgem. Foto: Graafika Artur Kuus

Umbes pooleks aastaks on tulevast kevadest remondi tõttu suletud Kaarsild Tartu Raekoja platsi lõpus. Linnavalitsus on uurinud võimalust paigaldada selleks ajaks ajutine pontoonsild.

Algse hinnapäringu järgi umbes 149 000 eurot maksev ajutine sild oleks keskelt neli meetrit laia ning kaks ja pool meetrit kõrge avaga, nii  et väiksemad alused mahuksid läbi. Sellise hinna pakkus firma Top Marine, ent selle tegevjuht Andry Prodel ütles, et nad on valmis silla tagasi ostma, sellele võiks olla Soomes järelturgu ning tegelik hind maksumaksjale võiks olla 80 000 – 100 000 eurot.

Veeteede ametist läinud nädalal saabunud kiri tõmbas aga vähemalt esimese hooga sellele plaanile kriipsu peale. Linna päringu peale saabunud vastuskirjas on veeteede amet öelnud, et ei nõustu Emajõe sulgemisega veeliiklusele ajutise pontoonsillaga kogu navigatsioonihooajaks.

Kommentaarid (7)
Copy
Tagasi üles