Väntsutatud kool heitleb laste puudusega

Mari-Liis Pintson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tervist edendav ja huvitava vahetunni metoodikat kasutav Puškini kool proovib üha rohkem hakata kasutama eestikeelset õpet. Kooli direk­toril Alina Braziulenel on aga ees raske ülesanne leida kiiresti lahendusi, et pidurdada õpilaste arvu vähenemist.
Tervist edendav ja huvitava vahetunni metoodikat kasutav Puškini kool proovib üha rohkem hakata kasutama eestikeelset õpet. Kooli direk­toril Alina Braziulenel on aga ees raske ülesanne leida kiiresti lahendusi, et pidurdada õpilaste arvu vähenemist. Foto: Sille Annuk

Tartu Aleksander Puškini kooli vahetunnis täitub võimla lastega. Poisid ja tüdrukud taovad palli ja turnivad varbseinal. Koridorides mängib üks seltskond malet, teine kabet, rühm kolmandikke väänab ennast Twisteri mängumatil, tüdrukud keksivad hüppenööridega ja lustivad plaksumängude saatel.

Selles Uuel tänaval asuvas koolimajas õppis üheksa aastat tagasi ligi 800 last, praegu on gümnaasiumiosa kaotamise järel kooli nimekirjas 489 last. Keskmiselt 20,4 last klassis, iga lapse kohta üle 14 ruutmeetri pinda ja iga õpetaja kohta umbes kümme last.

Kõlab kui jutt mõnusast, parajalt väikeste klassidega koolist. Ent sellest vene õppekeelega koolist, mis on viimase kümne aasta jooksul üle elanud kaks ühinemist ja lisaks põhikooliks muutmise, on saanud omamoodi fenomen Tartu teise vene õppekeelega kooli, Annelinna gümnaasiumi (TAG) kõrval.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles