Linn andis Sepa staadioni ühisrahastuskampaania lõpuspurdile hoogu juurde

Kaspar Koort
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tartu linnapea Urmas Klaas (keskel)novembris ühisrahastuskampaania avamisele sammumas.
Tartu linnapea Urmas Klaas (keskel)novembris ühisrahastuskampaania avamisele sammumas. Foto: Margus Ansu

Novembris käima lükatud ühisrahastuskampaania Sepa Jalgpallikeskuse rajamiseks on jõudnud lõpu lävele. Praeguseks on müüdud juba 96% valmiva staadioni ruutmeetritest.

Eesti spordi ajaloo suurimat ühisrahastuskampaaniat on praeguseks toetanud pea 3000 inimest ja ettevõtet. Lõpuspurdile andis 10 000 euroga hoogu juurde ka Tartu linn.

«Tartu linn aitas novembrikuus kampaanial edukalt startida ja nüüd on meil hea meel väljaku südames asuvate sümboolsete ruutmeetrite ostmisega anda hoogu ka lõpuspurdile,» sõnas Tartu linnapea Urmas Klaas ja lisas, et innavalitsus peab oluliseks toetada edukaid ettevõtmisi, mis muudavad paremaks meie elukeskkonda ja laste tervist.

Ühisrahastuse lõpuspurdis andsid oma panuse ka Eesti suurim sporditarvete müügikett Sportland ja Nike ametlik maaletooja AS Jalajälg.

«Tunnustame Jalgpallikool Tammeka ettevõtlikkust oma kogukonna, Tartu linlaste ja Eesti spordisõprade kaasamisel,» sõnas Sportland Eesti turundusjuht Antti Adur. «Sportlandi hüüdlause on «Ole esimene!» ning esimene omalaadne ettevõtmine on ka Sepa Jalgpallikeskuse ühisrahastuskampaania.»

AS Jalajälg tegevjuht Rainer Tops lisas omalt poolt: «Nike on Tartu Tammeka pikaajaline suursponsor ja nende aastate jooksul on selgelt märgata, et Tartu Tammeka tegevus inspireerib inimesi nii jalgpalli harrastama ja ka sportima laiemalt. Seejuures teeb Tammeka seda kõike väga entusiastlikult ja innovatiivselt ning Sepa Jalgpallikeskus on järjekordne näide selles nimekirjas!»

Kampaania eestvedajate sõnul on puudujääva mõne protsendi täitumiseks veel vaja umbes saja panust, mis juhtub ilmselt varem kui esialgu lõpukuupäevaks planeeritud 17. jaanuar.

MTÜ Jalgpallikool Tammeka alustas 2. novembril Eestis ainulaadse ühisrahastuskampaaniaga, millega kogutakse 150 000€ Tartu staadionipõua leevendamiseks ning Sepa staadioni renoveerimiseks.

Tartu disainiettevõtte Neway loodud virtuaalses keskkonnas saab igaüks osta endale sümboolse ruutmeetri valmivast väljakust. Kampaania päädib tuleval suvel jalgpalli EM-finaali ühisvaatamisega vastvalminud Sepa Jalgpallikeskuses, kuhu on kutsutud kõik sümboolse ruutmeetri omanikud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles