Parema käe ristmikud ei pea koormusele vastu

Mari-Liis Pintson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sõbra ja Raua tänava ristmikul ei pääse tipptunnil naljalt Sõbra tänavalt Sõpruse silla poole vasakpööret tegema. Seda marsruuti sõidavad ka liinibussid. Viimastel aastatel on siin juhtunud 26 kokkupõrget.
Sõbra ja Raua tänava ristmikul ei pääse tipptunnil naljalt Sõbra tänavalt Sõpruse silla poole vasakpööret tegema. Seda marsruuti sõidavad ka liinibussid. Viimastel aastatel on siin juhtunud 26 kokkupõrget. Foto: SCANPIX

Tartu liikluskorraldus paistab silma samaliigiliste teede ristmike lembuse poolest. Tartu Postimees sõitis koos liiklusõpetaja Marek Petrenkoga linnas ringi, et näha, kas parema käe reegel on ikka kõikjal põhjendatud.

Helistasin Zebra autokooli liiklusõpetajale Marek Petrenkole ja jagasin toimetuse kahtlust, et ehk vajaksid mõned olulised ristmikud, kus praegu kehtib parema käe reegel, üha suureneva liikluskoormuse tõttu uut lahendust.

Pikemalt kõhklemata oli Petrenko selle mõttega päri ja nõustus tegema linnas tiiru, et probleemsed ristmikud liiklusõpetaja pilguga üle vaadata.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles