Eramaa piirab laugete kraavide rajamist

Kristi Karro
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tartu-Märja teelõigul pole ühtegi kraavi, kuhu tuleks rajada teepiirdeid, sest nende sügavus jääb alla kolme meetri.
Tartu-Märja teelõigul pole ühtegi kraavi, kuhu tuleks rajada teepiirdeid, sest nende sügavus jääb alla kolme meetri. Foto: Margus Ansu

Suvi läbi väldanud teetööde ja viimaste tõsiste liiklusõnnetuste valguses on tekkinud küsimus, miks rajatakse maanteekraave, mille puhul on õnnetuse korral vigastusoht suurem, kui sõita teelt laugelt põllule.

Augusti lõpus juhtus Aseris Tallinna-Narva maanteel õnnetus, kus kokkupõrke tagajärjel lõpetasid kraavis kaks sõiduautot ja buss. Seal sai vigastada 25 inimest, kellest üks suri haiglas.

Tallinna tehnikaülikooli teedeinstituudi spetsialist Tiit Metsvahi rääkis, et 1980. aastate lõpus ja 1990. aastatel lasti paljudel kraavidel umbe minna ja see võis tekitada mulje, et neid polegi. Samuti tõi kraavide umbekasvamine kaasa teede kiire lagunemise, sest teekatte all oli liialt palju niiskust.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles