Miks puudub Viljandi ringil endiselt teemärgistus?

Jüri Saar
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Viljandi ringil puuduvad teekattemärgistused.
Viljandi ringil puuduvad teekattemärgistused. Foto: Margus Ansu

Mullu valminud Viljandi ringil on endiselt puudu teekattemärgistus, kuigi ilmad on juba soojad. Miks ei ole teekattemärgistust ja millal see tuleb?

Vastab maanteeameti Lõuna regiooni ehitusvaldkonna juht Janar Taal:

Lähema kahe-kolme nädala jooksul, sest seal on puudu ka sõiduradasid eraldavad kivid. Need tulevad sarnased Idaringtee ringidele pandud kividega. Need on veel paigaldamata ja seetõttu ei ole ringil markeeringut tehtud.

Viimane jutt oli, et kui kivid ära pannakse, siis tuleb ka markeering. Usun, et maikuu jooksul kindlasti.

Miks ei ole seni tehtud, kui ilm on soodne?

Seda pidi tegema alltöövõtja, ma ei oska öelda, miks on tegemata. Peaks üle küsima, aga viimati oli sellest juttu eelmisel nädalal.

Kas liiklejad saavad sellel ringil ka joonteta hästi hakkama?

Mina arvan, et ei saa. Ütleks, et isegi ilma kivideta ei saa. Mulle on endalegi tahetud kaks korda külje pealt sisse tulla. Probleem on selles, et hakatakse ringil rada vahetama, ei sõideta omal rajal. Olen näinud päris karme pilte ka Võru tänava ringidel, seal on samuti turboringid. Kuigi on jutid maas, ikka julmalt vahetatakse radasid. Ei pruugita tähele panna, et auto on kõrval, ja siis on õnnetus käes.

Turboringid on vist juhtidele harjumatud.

On. Turboringi eripära ongi selles, et ei tohi rada vahetada. Pead ringil püsima oma rajal. Seepärast ongi Euroopas turboringidel rajad füüsiliselt eraldatud. Vastasel korral on konflikt sisse programmeeritud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles