Miks muutus Tähe tänava raudteeülesõit remondiga kehvemaks?

Risto Mets
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tähe tänava raudteeülesõit põrutab autosid.
Tähe tänava raudteeülesõit põrutab autosid. Foto: Margus Ansu

Kui varem võis autoga Tähe tänaval raudteed ületades tunda vaid kergemat raputust, siis pärast hiljutist remonti saab masina vedrustus korralikult põrutada. Miks see nii on?

Vastab ülesõidukohta remontinud firma Leonhard Weiss Viater Ehitus ASi juhatuse liige Margus Tali:

See tuleneb raudtee tehnokasutuseeskirja nõuetest, aga ka lepingus tööd tellinud Eesti Raudteega oli punkt, et teekate peab olema 10–25 millimeetrit raudtee rööbastest kõrgemal.

Tehnilise järelevalve amet korraldab igal aastal raudteeülesõitude ülevaatuse ning Tähe tänava ülesõit ei vastanud neile nõuetele. Seepärast ka tööd ette võeti. Järgmisena oleks pidanud remonti minema Turu tänava ülesõit, aga enne tuli külm ilm peale.

Inimestel on siiski raske leppida, et remont muutis raudtee ületuse ebamugavamaks.

Tean, mida inimesed arvavad, aga meie oleme vaid töövõtjad. Samadele nõuetele peab Tartus vastama ka Betooni tänava ülesõit. Hiljuti tegime remonti Keilas ning sealgi tuli palju nurinat. Paraku on see nõue meile seaduseks.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles