Kaarsilla ületamist segavad juba tükk aega vineeritahvlid, mis on pandud värskelt valatud betooni kaitseks. Näha on, et käib remont, aga see edeneb loiult. Miks?
Miks Kaarsilla remont ei arene?
Vastab Mart Sootla, Tartu linnavalitsuse teehoolduse spetsialist:
Töövõtja tellib spetsiaalseid materjale ja neid Tartus ei ole. See on spetsiaalne betoon, mis peaks olema ilmastiku- ja veekindel. Töö seisab materjali taga.
Tööd on alanud, aga lõpetada ei saa?
Tööd, jah, on pooleli.
Millal töö algas ja millal lepingu järgi tehtud peaks saama?
Lepingu järgi oli tähtaeg 1. juuni, aga me pikendasime 30. juunini. Peaks kohe saama tehtud.
See väljanägemine, mis on sillal pärast remonti, ei ole ideaalne. Laseme auke täita. Järgmiseks aastaks kavandame kapitaalremonti. Eelmisel aastal tegime Sõpruse silla, tänavu teeme Võidu silla. Oleks hea, kui järgmisel aastal saaksime Kaarsillalgi üldise remondi teha.
Kas pärast seda kapitaalremonti on sild nagu uus?
Midagi sinnapoole.
Kas siis järgmisel aastal läheb ka see kõnniteede osa uuesti töösse?
Seda otsustavad juba projekteerijad ja sillaspetsialistid. Tahaks küll kapitaalset remonti teha.
Mõni aasta tagasi sedasama kõnniteed remonditi, kuid see lagunes sama ruttu, kui tehti.
Jah, aga niisugused tavalised betoonitööde materjalid ei pea seal kaua vastu. Tahame spetsiaalseid materjale, et natukenegi kauem vastu peaks.
Kes on töövõtja?
Timor Ehitus.