Kontsert ajab eesti teatri asja

Raimu Hanson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Gerli Padar ja Tarmo Leinatamm.
Gerli Padar ja Tarmo Leinatamm. Foto: Sille Annuk

Uskumatu, aga ometi tõsi – muusikalikontserdi «Memory» kuues väljaanne, mis kõigepealt jõudis reedel ja laupäeval huviliste ette Tartus, koosnes ainult eestikeelsetest lauludest.


Enamgi veel, võrreldes «Memory» eelmiste aastate kavadega olid seekordses ainult eesti autorite helitööd.

Nii näiteks esitas Gerli Padar (pildil) lustlikult kontserdinumbri «Puhkuse veedame kõik Viljandis», mis pärineb Leo Normeti operetist «Hermese kannul». Jaan Willem Sibul, Koit Toome ja Lauri Liiv kandsid hoogsalt ette «Rahalaulu» Olav Ehala lastemuusikalist «Nukitsamees», mis esietendub märtsi algul Vanemuise väikeses majas.

Kontserdi teises osas aga laulis Koit Toome mõnelgi saalis silmad märjaks «Kerjuse lauluga» Boris Kõrveri operetist «Ainult unistus». Seega võttis noor laulumees legendaarse Helend Peebu mantli enda õlgadele. «Nüüd laulab Koit Toome kõikide rooside kinkimisest veel mitukümmend aastat,» ütles «Memory 2010» produtsent, Vanemuise juht Paavo Nõgene.

Eestikeelse ja -meelse muusikalikontserdi lõpuks kõlas Tarmo Leinatamme juhatusel kõikide solistide ühisesituses «Kuku sa, kägu, kuldalindu» Karl August Hermanni laulumängust «Murueide tütar». See raamistas kogu kava, mille sisu märkis eesti rahvusliku teatri ja ühtlasi Vanemuise teatri tänavu tähistatavat 140. aastapäeva.

Eile kuulasid «Memoryt» pärnakad. Järgmised etteasted on reedel Jõhvi kontserdimajas ja laupäeval Estonia kontserdisaalis.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles