Miks on Hansakeskuse postkontori järjekord nii pikk?

Martin Pau
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Miks tekkis Tartus Eesti Posti Hansakeskuse postkontoris eelmisel nädalal probleeme klientide ladusa teenindamisega? Näiteks kirjeldas üks Eesti Posti äriklient, kuidas ta pidi teisi­­päeva õhtupoolikul seisma järjekorras peaaegu terve tunni.

Vastab Eesti Posti sisekommunikatsioonide spetsialist Kadri Tonka:

Eelmisel nädalal tekkis tõepoolest mõneks päevaks Tartu kesklinna postkontoris kriisiolukord. Teenindajaid oli vähem kui tavapäraselt, põhjuseks on haiguste hooaeg. Kuigi ka täna (reedel – toim) on haiguslehel veel mitu töötajat, lahendati olukord, paludes appi lähimate postkontorite klienditeenindajaid.

Näiteks on Tartu kesklinnas praegu tööl teenindajad Elvast ja Kallastelt, järgmisel nädalal tuleb appi üks töötaja Luunjast. See on meie tavaline praktika. Kui töötaja või näiteks tema lapsed on ootamatult haigestunud, püüame leida asendustöötaja nende hulgast, kes on parajasti kodus, või kutsume appi klienditeenindajaid lähimatest postkontoritest, kus käib vähem kliente.

Tasub aga meeles pidada, et postkontoris teenuse pakkumine ongi mõnevõrra ajamahukam kui näiteks toidupoe kassas kaupade eest tasumine. Lihtsamate teenuste pakkumine ei võtagi rohkem aega kui poes ostu eest tasumine, aga meie töö hulka kuuluvad ka näiteks erinevate lepingute vormistamine, saadetiste vastuvõtmine, kaalumine ja markeerimine ning muud tegevused, mille puhul võib teenindajal mõnikord veidi kauem aega kuluda.

Iga klient on meile tähtis ja me anname endast parima, et teenindus oleks nii kiire kui võimalik.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles