Miks asendas Eesti Energia reklaamis kanad hamstritega?

Vilja Kohler
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Miks on Eesti Energia reklaamklipp, kus kukk ja väliselt kanaga sarnanev mehe häälega rääkiv tegelane valivad elektripaketti, välja vahetatud uute tegelaste vastu?

Vastab Eesti Energia pressiesindaja Eliis Vennik:

See on lihtsalt reklaamikampaania teine etapp. Ma ei oska öelda, kas tuleb veel mõni etapp, sellega tegeleb turundusosakond.

Kes on uue reklaamklipi tegelased?

Hamstrid. Need on väljamõeldud karakterid, kelle eesmärgiks on reklaamida Eesti Energia elektripakette ja ei midagi muud.

Miks Eesti Energia propageerib oma uues reklaamklipis perekonda, kus tugevam pool on silmanähtavalt tuhvlialune? Hamstrite peres pole peremehel sõnaõigust, ta kiidab mampslile ainult takka!

Küllap valitses hamstritel lepingu sõlmimise küsimuses täielik üksmeel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles